Prémiový servis
Využijte Prémiový servis pro váš robotický nebo
tyčový vysavač Concept a dopřejte mu odbornou péči
a hloubkovou kontrolu pro zvýšení jeho životnosti
a spolehlivosti. Součástí služby je i 20 % sleva
na náhradní příslušenství.
Expresní
vyřízení
Vysavač
rozebereme, vyčistíme
a vyměníme filtry
Diagnostikujeme
baterii + nabídneme
slevu na novou baterii
a příslušenství
Zpáteční
doprava zdarma
Kdy je dobré Prémiový servis využít?
Stejně jako většina ostatních spotřebičů, tak i vysavače potřebují pravidelnou péči. Velmi důležitá je výměna sáčků, filtrů a údržba kartáčů. Pokud tuto péči svému vysavači nevěnujete, může časem dojít k zanesení vysavače nečistotami a následnému snížení sacího výkonu nebo kratší výdrži baterie.
Jestliže se o svůj vysavač pravidelně staráte, čistíte filtry i kartáče, Prémiový servis doporučujeme provádět přibližně jednou za 2 roky. Prodloužíte tak jeho životnost a uchováte sílu sacího výkonu.
V opačném případě, pokud pouze vysypete plnou nádobu na prach a o víc se starat nechcete, službu Prémiový servis doporučujeme provádět přibližně po 6 měsících používání.
Na jaké vysavače mohu službu Prémiový servis využít?
Tuto službu můžete využít na jakýkoliv robotický nebo tyčový vysavač Concept.
Co Prémiový servis zahrnuje?
Robotické vysavače
Základní kontrola a servis vysavače
– rozebrání, vyčištění a promazání
Výměna HEPA filtru a bočních
kartáčků
Diagnostika stavu baterie na špičkovém analyzátoru AD 60, který změří její aktuální kapacitu. Pokud bude naměřená kapacita baterie 30 % a nižší, bude baterie doporučena k výměně.
20 % sleva z AMOC na novou
baterii a další příslušenství
Expresní vyřízení
– obvykle do 7 dní
Zpáteční doprava
k zákazníkovi zdarma
1 299 Kč
Tyčové vysavače
Základní kontrola a servis vysavače
– rozebrání, vyčištění a promazání
Výměna HEPA filtru a vyčištění
kartáče
Diagnostika stavu baterie na špičkovém analyzátoru AD 60, který změří její aktuální kapacitu. Pokud bude naměřená kapacita baterie 30 % a nižší, bude baterie doporučena k výměně.
20 % sleva z AMOC na novou
baterii a další příslušenství
Expresní vyřízení
– obvykle do 7 dní
Zpáteční doprava
k zákazníkovi zdarma
1 299 Kč
Chci koupit službu Prémiový servis
Jak na to ?
- Pro objednání služby Prémiový servis stačí kliknout na tlačítko výše „Koupit službu“.
- Po dokončení objednávky vám bude doručen voucher potvrzující zakoupení služby.
- Vysavač očistěte (včetně vyprázdnění zásobníku) a bezpečně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy do servisního střediska.
- Balík označte heslem „Prémiový servis“ a odešlete prostřednictvím níže uvedeného formuláře nebo osobně doručte na adresu servisního střediska Jindřich Valenta – Concept, Vysokomýtská 1800, 565 01 Choceň. Pokud balík doručíte osobně, je nutné přiložit voucher.
- Vysavač označený heslem „Prémiový servis“ bude zařazen k expresnímu vyřízení, tzn. jeho vyřízení bude upřednostněno před běžnými servisními zakázkami a zpátky k zákazníkovi se vrací obvykle do 7 dnů od obdržení servisním střediskem.
- Následně bude proveden Prémiový servis v rozsahu stanoveném výše (Co Prémiový servis zahrnuje?).
- V případě nutnosti výměny náhradních dílů nebo baterie vás bude kontaktovat servisní technik, s cenovou nabídkou. V rámci Prémiového servisu máte 20 % slevu na veškeré náhradní díly a příslušenství. Případná výměna potřebných dílů i baterie bude provedena pouze na základě vašeho odsouhlasení.
- Po ukončení Prémiového servisu bude vysavač řádně zabalen a zdarma odeslán zpět na vaši adresu.
Děkujeme, registrace proběhla úspěšně.