Prémiový servis | Concept – chytře vymyšleno pro život
vymyšleno chytře

Prémiový servis

Využijte Prémiový servis pro váš robotický nebo
tyčový vysavač Concept a dopřejte mu odbornou péči
a hloubkovou kontrolu pro zvýšení jeho životnosti
a spolehlivosti. Součástí služby je i 20 % sleva
na náhradní příslušenství.

Expresní
vyřízení

Vysavač
rozebereme, vyčistíme
a vyměníme filtry

Diagnostikujeme
baterii + nabídneme
slevu na novou baterii
a příslušenství

Zpáteční
doprava zdarma

Kdy je dobré Prémiový servis využít?

Stejně jako většina ostatních spotřebičů, tak i vysavače potřebují pravidelnou péči. Velmi důležitá je výměna sáčků, filtrů a údržba kartáčů. Pokud tuto péči svému vysavači nevěnujete, může časem dojít k zanesení vysavače nečistotami a následnému snížení sacího výkonu nebo kratší výdrži baterie.

Jestliže se o svůj vysavač pravidelně staráte, čistíte filtry i kartáče, Prémiový servis doporučujeme provádět přibližně jednou za 2 roky. Prodloužíte tak jeho životnost a uchováte sílu sacího výkonu.

V opačném případě, pokud pouze vysypete plnou nádobu na prach a o víc se starat nechcete, službu Prémiový servis doporučujeme provádět přibližně po 6 měsících používání.

Na jaké vysavače mohu službu Prémiový servis využít?

Tuto službu můžete využít na jakýkoliv robotický nebo tyčový vysavač Concept.

Co Prémiový servis zahrnuje?

Robotické vysavače

Základní kontrola a servis vysavače
– rozebrání, vyčištění a promazání

Výměna HEPA filtru a bočních
kartáčků

Diagnostika stavu baterie na špičkovém analyzátoru AD 60, který změří její aktuální kapacitu. Pokud bude naměřená kapacita baterie 30 % a nižší, bude baterie doporučena k výměně.

20 % sleva z AMOC na novou
baterii a další příslušenství

Expresní vyřízení
– obvykle do 7 dní

Zpáteční doprava
k zákazníkovi zdarma

1 299 Kč

Tyčové vysavače

Základní kontrola a servis vysavače
– rozebrání, vyčištění a promazání

Výměna HEPA filtru a bočních
kartáčků

Diagnostika stavu baterie na špičkovém analyzátoru AD 60, který změří její aktuální kapacitu. Pokud bude naměřená kapacita baterie 30 % a nižší, bude baterie doporučena k výměně.

20 % sleva z AMOC na novou
baterii a další příslušenství

Expresní vyřízení
– obvykle do 7 dní

Zpáteční doprava
k zákazníkovi zdarma

1 299 Kč

Chci koupit službu Prémiový servis

Jak na to ?

  1. Pro objednání služby Prémiový servis stačí kliknout na tlačítko výše „Koupit službu“.
  2. Po dokončení objednávky vám bude doručen voucher potvrzující zakoupení služby.
  3. Vysavač očistěte (včetně vyprázdnění zásobníku) a bezpečně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy do servisního střediska.
  4. Balík označte heslem „Prémiový servis“ a odešlete prostřednictvím níže uvedeného formuláře nebo osobně doručte na adresu servisního střediska Jindřich Valenta – Concept, Vysokomýtská 1800, 565 01 Choceň. Pokud balík doručíte osobně, je nutné přiložit voucher.
  5. Vysavač označený heslem „Prémiový servis“ bude zařazen k expresnímu vyřízení, tzn. jeho vyřízení bude upřednostněno před běžnými servisními zakázkami a zpátky k zákazníkovi se vrací obvykle do 7 dnů od obdržení servisním střediskem.
  6. Následně bude proveden Prémiový servis v rozsahu stanoveném výše (Co Prémiový servis zahrnuje?).
  7. V případě nutnosti výměny náhradních dílů nebo baterie vás bude kontaktovat servisní technik, s cenovou nabídkou. V rámci Prémiového servisu máte 20 % slevu na veškeré náhradní díly a příslušenství. Případná výměna potřebných dílů i baterie bude provedena pouze na základě vašeho odsouhlasení.
  8. Po ukončení Prémiového servisu bude vysavač řádně zabalen a zdarma odeslán zpět na vaši adresu.

Vaše údaje



Všechny údaje jsou povinné

Děkujeme, registrace proběhla úspěšně.